להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


שרות LG

דף הבית >> שרות LG
LG לוגו
תיקון מקרר אל גי    תיקון מכונת כביסה אל גי     תיקון מייבש כביסה אל גי    תיקון תנור אל גי

​תיקון בכל אזור המרכז וגוש דן

​יעוץ לפני תיקון 
שרות ותיקון למוצרי חשמל   LG
מקררים    מכונות כביסה    מייבשי כביסה     מדיחי כלים  
מכונת כביסה LG
מקררLG
מקרר LG
מדיח כלים LG

תיקון באיזור : תל אביב , רמת גן , גבעתיים , חולון , בת ים , ראשון , רעננה , כפר סבא , הרצליה , פתח תקווה , ראש העיין ,יהוד, קרית אונו ,גני תקווה , בני ברק ,אור יהודה ,כפר שמריהו ,נוף ים ,הוד השרון, ועוד..

 
25 שנות ניסיון
אחריות מלאה על התיקון וחלפים
ידע ונסיון רב בתיקון מכשירי LG  מכל הסוגים
מומחים לתיקון מקררי LG ,מכונות כביסה , מדיחים ,מיבשים , ותנורים אלקטרונים
חלקים מקוריים למכשירי LG
שרות מקצועי ואמין
אפשרי ייעוץ טכנאי לפני תיקון
 
 
 
שירות ייעוץ טלפוני חינם
 
 
 בסלולרי :    050-5658492

 
 במשרד  :    03-7399004
 
 
 
חברת שרות אמין הוקמה על ידי מאור ניר , טכנאי מוסמך ,המתמחה בתיקון מקררים , מכונות כביסה מייבשי כביסה , מדיחי כלים , ותנורים ,
למאור ניר אלפיי לקוחות מרוצים שחוזרים לקבל שרות במשך שנים רבות , בידיעה על מציאת התקלה בצורה מדוייקת , דגש על עבודה מדוייקת , וחלקים מקוריים.
 
 
אנו עושים תיקונים עבור לקוחות פרטיים , חברות ומוסדות
בעל וותק ומקצוענות ולקוחות רבים מרוצים
ביצוע תיקונים בבית הלקוח
חלפים מקוריים וכוללים אחריות מלאה
ידע רב בתיקון מקררים אלקטרונים
תיקון מקררים ביבוא אישי ,דגמים מחו"ל
אנו נותנים ייעוץ והדרכה גם לפני רכישת מוצר
ייעוץ ונסיון פיתרון של בעיות קטנות במכשיר החשמלי בטלפון
מקצועיות ואמינות והגעה הכי מהירה אל בית הלקוח
 
ובנוסף אנו מחליפים : פילטר מים , החלפת צנרת מים , אטמים ,
ישור דלתות , טיפול במיצרי קרח , כרטיסים אלקטרונים ,
טיפול בנזילות ורטיבות , טיפול בהצטברות קרח ,
ופתרון לרעשים מהמקרר .
 
טיפים בנושא מקררי אל גי 
 
יש לדאוג ולהקפיד לשמור מרחק בחלקו האחורי של מקררים הכוללים רשת , במקררי קונדנסור יש לדאוג לנקות ולשאוב אבק כל מספר חודשים ,שמירת מרחק מהקיר או נקיון אבק מאריך את חיי המדחס , ומקטין את צריכת החשמל .
חשוב לדאוג לנקיון האטמים בדלתות המקרר , יש לנגבם אחת בשבוע במטלית לח , כולל נקיון השוליים במקרר .
יש לכוון את התרמוסטט לדרגה הנכונה , כיוון גבוהה גורם לצריכה גבוהה והקפאת מוצרים .
חשוב להרחיק מקרר מקרני השמש , מצב זה גורם למאמץ יתר ולצריכת חשמל מוגברת .
יש לדאוג לסגירת דלתות המקרר באופן יעיל , דלת פתוחה גורמת לאובדן קור , וקלקול חלקי המקרר .
כאשר מקרר מרעיש , יש להרחיקו בחלקו האחורי מהקיר ולוודא כי לא נפל שום חפץ מאחור .
יש מקרים שרעש במקרר לא פוסק , במצבים אלה יש לקרוא לטכנאי,המשך הרעש יגרום בשלב מסויים למקרר להפסיק לעבוד .
טמפרטורה המומלצת היא 5 מעלות בממוצע לתא המזון , ו 18- בתא הקפאה .
אין להכניס למקרר מזון חם , הכנסתו משפיעה על הטמפרטורה הממוצעת במקרר .
מוצרים רבים מגיעים לקיפאון מלא רק בטמפרטורה של 20- מעלות כמו לחם או גלידות , ולכן מומלץ להכניסם רק כאשר כל יתר המוצרים קפואים .
מומלץ אחת לשנה למרוח ווקס של רכב סביב המקרר ובדלתות , פעולה זו שומרת לאורך זמן שלא יחליד .
קורה ולפעמים אנו חשים שתמפרטורת המקרר פחות טובה , זה יכול לקרוא לאחר קניה מרוכזת של מוצרים , או מפתיחה מרובה של הדלתות,רצויי להעלות את דרגת הקור מעט ולא לזמן ארוך מ4 שעות , ואם לא יחול שינויי ,כדאי להזמין טכנאי ,
במידה ויש ריחות לא נעימים גם זו לפעמים,סיבה לתקלה במקרר ,
 
 
טיפים בנושא קניית מקררי אל גי
 
רבים מאתנו ממהרים להחליף מקרר,יש כאלו שאפילו ממתינים ליום בו המקרר בביתם יפסיק לעבוד, במקרים רבים ראינו שלקוחות מבעים חרטה שעשו זאת, ובצדק ,
יש כאלו שמתלוננין לגודלו הפנימי של המקרר החדש וכאלו על הנוחות שבו ,ורבים על כך שהקלקולים באים מהר מדיי במקרר החדש, מומלץ מאוד לקבל את חוות דעתו של הטכנאי ולא למהר להחליף.
תיקונים רבים במקרר ישן מסתיימים בהוצאה נמוכה .
מקררים רבים נראים יפים ומודרניים מאוד מבחוץ , כדאי לשים לב לצרכים נוספים בקניית מקרר , כדאי לבדוק את רוחב ואורך המקרר בנטו וכל זאת כדי שלא יהיו בעיות כאשר נרצה להכניסו למקומו בבית .
בקניית מקרר כדאי לשים לב אם נוח לנו לשים בקבוקים בדלתות או להכניס סירים כמו שאנו רגילים ,כיום ,מקררים רבים לא מספיק עמוקים להכנסת כמות של סירים, ורבים גם מאוד גבוהים וצרים .
יש לבדוק כי מדפיי המקרר ניתנים מספיק לשינויי מקומם , כדאי לשים לב לצריכת החשמל של המקרר.
מקררים רבים באים מהמזרח הרחוק צריכתם נמוכה יחסית למקררים אמריקאים וגם שקטים יותר , לאומת זאת מקררים אמריקאים חזקים יותר לאורך זמן , וגם נוחים ומרווחים יותר ,
את רוב המקררים מקבלים בקניה עם אחריות כוללת לשנה.
ועוד שנים נוספות על מערכת הקירור בלבד ,כדאי מאוד לשמור על תעודת האחריות , רוב המקררים הנמכרים אלקטרוניים וחשוב לאחר קניה גם להוסיף מגן מתח.
לאחר שקיבלנו את המקרר החדש ,חשוב מאוד לאזן אותו כדיי שדלתות המקרר יסגרו היטב איזון המקרר תורם לכך שלא יתנדנד מצד לצד , ברוב המקררים רגליות הניתנות לכוון .


 
טיפים בנושא מכונת כביסה אל גי 
 
יש וכדאי לנקות את פילטר המכונה אחת לתקופה של חודש.
כדאי שלא לדחוס כמות גדולה של כביסה , יתר כביסה גורמת לניקיון ירוד ,ובלאי גבוהה של המכונה .
רצוי לעשות כביסה בטמפרטורה גבוהה מעל שמונים מעלות אחת לחודש לפחות , וזאת כדיי להפחית ריחות לא נעימים ולשמור על ניקיון הצנרת .
במידה ויש נזילה ממכונת הכביסה , רצוי להזמין טכנאי כדי לא לגרום לנזק גדול יותר ,לפעמים נזילות נוצרות מסתימה הצינור הביוב ,וכאשר המכונה מוציאה את המים הם גולשים.
רצוי להשתמש בכמות קטנה של אבקה ומרכך , חומרים אלה מאוד פעילים וחזקים ואפילו פוגעים לפעמים בכביסה .
יש חומרים לניקויי אבנית ,כדאי לנקות אבנית כל מספר חודשים ,רצוי לעשות זאת לעתים רחוקות ,ניקויי אבנית גם פוגע לפעמים בחלקיי המכונה.
חשוב לעשות שימוש נכון במכונה ,חשוב לשים לב לסוג הכביסה שאנו מכבסים ,כביסה צבעונית רגישה יותר לטמפרטורה גבוהה ולכן נכבס ב 40 מעלות בערך,
יש כביסה שנכבס גם בפחות , חשוב לשים לב גם לסוג התכנית , בתכנית לכביסה עדינה בדרך כלל הסחיטה חזקה פחות .
בכביסה לבנה כדאי לעשות שימוש בתכנית ארוכה יותר , ובטמפרטורה חזקה יותר ,כך הכביסה תצא ריחנית ונקייה יותר .
לפעמים סביב זכוכית דלת המכונה בחיבור עם הגומי האפור שבמכונה מצטבר לכלוך הגורם לנזילה בחלק הקדמי , כדאי לעתים לנקות את הלכלוך והאבנית בשוליי זכוכית הדלת .
כדאי אחת למספר שבועות לפתוח את מגירת תא הסבון ,וכאשר היא פתוחה לשפוך מים רותחים ,פעולה זו מנקה את המעברים ועוזרת למרכך ולאבקה לרדת למקומם בכיבוס .
כיום מכונות רבות מרעישות רעש סילוני בזמן כביסה , מכונות כביסה מגיעות לסחיטה גבוהה מעל 800 סיבובים לדקה המנועים אלקטרוניים ולכן מרעישים כך .
כאשר הרעש חריג ושונה מהרגיל כדאי לקרוא לטכנאי ,רעש שונה גורם גם לנזק במכונה .
חשוב מאוד שמכונת כביסה תעמוד על קרקע מוצקה ולא רכה , וזאת על מנת שלא תזוז ותשתולל בזמן סחיטה ,במידה שמכונה מתנדנדת ולא יציבה , גם במצב זה המכונה תרעיש ותשתולל כדאי לכוון את רגלי המכונה ,
לאחר שעשינו זאת ,אם עדיין מכונה מרעישה בדפיקות חזקות וזזה לפעמים ממקומה כדאי להזמין טכנאי.
רוב מכונות הנמכרות היום אלקטרוניות ,לא מומלץ להשים אותן באמבטיה ,והסיבה לכך האדים והרטיבות , במידה ואין לנו ברירה כדאי מאוד לאוורר את המקום לאחר שסיימנו את המקלחת ,
 
 
טיפים בנושא קניית מכונת כביסה
 
כיום ובשנים האחרונות נכנסו לתחום מוצרי החשמל מותגים רבים , שאנו נכנסים לחנות מכירת מוצרי חשמל , אנו מעט מתבלבלים , יש הרבה צבעים מותגים וסוגים , ומה ההבדל בין כולם ? פעם שקנינו מכונה בשם בוש ידענו שקנינו מכונה גרמנית חזקה ואמינה , שתחזיק לשנים רבות ,הזמנים השתנו אורך חיי המכונה השתנה גם כן ,וחברות שונות וידועות התאימו את עצמן לתקופה וזו הסיבה למחירים הנמוכים גם במותגים היקרים , איך החברות האלו עושות זאת ? היום נוכל לראות מכונת בוש או סמנס הנמכרת במחיר של 1900 שקל לעומת מכונה מאותה תוצרת הנמכרת ב 3500 שקל , ההבדל ברור ,הזולות כבר לא מיוצרות בגרמניה ,אלה בטורקיה ואיכות החלקים באותה מכונה ירוד יותר , לבית מרובה בכביסות מכונות אלו יחזיקו פחות , ולכן כדאי יהיה להשקיע במכונה חזקה יותר,
יש לציין שכל המכונות עושות כמעט את אותן הפעולות , ההבדל בין מכונות שונות הוא אפילו בדרך כלל בתוכניות שלא נעשה בהן שימוש במיוחד , הכביסה תצא נקיה באותה מידה בכל המכונות וכל המותגים , רוב המכונות בקיבולת של 5 עד 10 קילו , מ 5 עד 8 קילו , גודל המכונה לא משתנה חיצונית , ולסיכום , כדאי לבדוק תמיד למה המחיר נמוך כל כך , לא להתפתות תמיד להצעת המוכר , ואין כמו טכנאי שמכיר את המכונה גם מבפנים , מומלץ תמיד לשאול את הטכנאי הקבוע שלנו על מה הוא ממליץ , מה ראינו בחנות ומה ההבדל בין המכונות ,חברות שונות יציעו לנו מכונה עם שנה נוספת באחריות כדי שנבחר בה , ולא תמיד זה יהיה כדאי .


טיפים בנושא שימוש נכון באבקה וטמפרטורה 

האם יש חומרי ניקוי טובים ב 30 מעלות ? כביסות צריכות לקבל בטמפרטורה של 30 מעלות את אותן תוצאות כמו כביסה ב 60 מעלות . לכבס כביסה ב 30 מעלות טוב עבור בגדים צבעוניים, בטמפרטורה זו לא יפגעו צבעים בהירים או כהים בכלל. כביסות בטמפרטורה נמוכה מ 40 מעלות אינן מתאימות לכל הכביסות , אם כי , מומלץ לשטוף מגבות ומצעים ב 60 מעלות (או יותר) , כדי להרוג חיידקים בקטריות ואבק . במידה ויש חולים בבית , רצוי לשטוף את כל הבגדים , מצעים ומגבות בטמפרטורה המקסימלית ,

איך נימנע מריחות לא נעימים במכונת הכביסה ?

לכבס בטמפרטורות נמוכות כל הזמן יכול להוביל להצטברות של שומן או עובש שחור על אטם הדלת של מכונת הכביסה , או בתוך המגירה של אבקת הכביסה . קורה ונוצרים גם ריחות מעופשים שנגרמות על ידי כביסות בטמפרטורה נמוכה . וזאת בשל משקעים של סבון הנשארים בתחתית המכונה ולא מתפרקים , הצעדים שעלינו לנקוט כדי לקבל במכונה שלנו ריחות נעימים הם לפחות אחת לחודש  לכבס ב 90 מעלות . רצויי לשטוף מגבות ומצעים ב 60 מעלות (ומעלה), מומלץ להשתמש באבקת כביסה ולא בנוזל , כמו רוב חומרי אקונומיקה . טמפרטורה חמה והאקונומיקה שבאבקה תהרוג לנו חיידקים , ועוד חשוב , להוציא את הכביסה מיד לאחר הכיבוס מהמכונה כדי שלא יקבלו רחות לא נעימים .

איך נשטוף בכל זאת את רוב הכביסה ב 30 מעלות ?

רצוי לעשות שטיפה חמה לפחות אחת לחודש כדי לשמור על מכונת כביסת נקיה מחיידקים וריחות לא נעימים , תמיד להשאיר את דלת המכונה פתוחה אחרי שרוקנו מבגדים כדי לאפשר לאטם הגומי להתייבש. הסרה וניקוי מגירת הסבון במכונה חשוב גם כן , אם אטם הגומי של המכונה שחור מעבש לא נוכל לנקות אותו , הוא יכול רק להיות מוחלף.

כיצד יכולים אנו למנוע מאבקה מלהישאר על כביסה לאחר כיבוס נמוך מ 30 מעלות ?

כאשר אנו מוצאים אבקה על הבגדים הכהים, נסו לעשות מחזור נוסף של שטיפה . מצב זה קורה כאשר אבקה לא מתמוססת בטמפרטורה נמוכה הימנעו מכמות גדולה של אבקה או עברו לנוזל כביסה .
לאנשים החולים מאסטמה ואלרגיות , מומלץ לעשות שימוש מופחת של אבקות או נוזלים , ורצוי שימוש בטמפרטורה גבוהה מ 60 מעלות , חלופה נוספת לכביסה בטמפרטורה חמה יותר היא להגדיל את מספר השטיפות . שטיפות קרות נוספות יכולות להגיע לרמת ניקיון של שטיפה חמה יותר.
 

נשמח תמיד לעמוד לרשותכם בטלפון   0505658492
 
טיפים בנושא מדיחי אל גי 

כדאי לנקות לכלוך גס מכלים לפני הכנסתם למדיח , וזאת כדי שנקיונם יהיה יעיל .
לא כדאי להשאיר כלים מלוכלכים לזמן ארוך במדיח , הליכלוך והשומן מתייבש ולא יורד בשטיפה .
יש לסדר כלים בצורה יעילה , כדי שלא יפריעו לממטרות להסתובב .
חשוב שכוסות וקערות יהיו הפוכים כלפי מטה וזאת על מנת שלא יתמלאו במיים בשטיפה .
כדאי לפתוח את דלת המדיח בגמר התוכנית , כדי שכלים יתייבשו טוב יותר , ולמניעת ריחות לא נעימים .
יש לנקות את מסנן המדיח כל שימוש , ולדאוג להחזירו למקומו ,
כלי קריסטל וכלים עדינים כדאי להדיח בתכנית קצרה בטמפרטורה נמוכה ,
זמן פריקה של טבלית ארוך מאבקה למדיח ולכן כדאי להניח בתחילת ההדחה את הטבלית בתחתית המדיח
או בסלסלת הסכום.
למלח יש תפקיד חשוב במדיח , וכדאי בנוסף להוסיפו לטבליות למרות המלח שבהן ,תפקידו של המלח לרכך
את המיים במדיח ולמנוע לובן אבנית על הכלים ובמדיח .

 

פתרונות לבעיה במדיחי אל גי

במידה וכלים יוצאים מלוכלכים ונשאר לכלוך גס , כדאי לבדוק אם ממטרות המדיח מסתובבות חופשי .
במידה ונשארים מים רבים בתחתית המדיח , כדאי לנקות את הפילטר בתחתית המדיח , חשוב בסיום להחזירו למקומו .
במידה ויש ריחות לא נעימים במדיח , כדאי תמיד להשאיר את דלת המדיח פתוחה ,
ובמקרים מסויימים לעשות הדחה בטתפרטוה גבוהה יותר.
במידה ומדיח לא נדלק ואין שום סימן של נורה דולקת , כדאי לבדות את שקע החשמל .

אם אחד האפשרויות לא פתרה לנו את הבעיה , כדאי להזמין טכנאי מקצועי

נשמח תמיד לעמוד לרשותכם בטלפון    0505658492
LG
 
לייבסיטי - בניית אתרים